.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
راه‌اندازی 200 آنتن BTS تلفن همراه در مازندران

برنامه توسعه ظرفیت شبکه تلفن همراه استان مازندران، با توجه به حجم زیاد مسافران آن ادامه داشته و در این راستا، 200آنتن BTS تلفن همراه تا آبان ماه در این استان راه‌اندازی می‌شود.
به گزارش شمال نیوز ،مهندس حسنجان عباسپور قمی مدیرعامل شرکت مخابرات استان مازندران، اظهار داشت: در تعطیلات اخیر استان مازندران، تعداد مشترکان تلفن همراه در این استان به یک ونیم برابر مشترکان تلفن همراه خود رسید.
وی، با اشاره به توسعه‌های انجام شده در شبکه تلفن همراه این استان بعد از نوروز 85 افزود: بعد از این تاریخ، ظرفیت توسعه تلفن همراه این استان تقریبا سه برابر شد، به گونه‌ای که از نظر تعداد BTS و ظرفیت مرکز سوییچ دو برابر گذشته رشد داشته است.
عباسپور، در خصوص استفاده از BTSهای سیار، خاطرنشان کرد: تاکنون از این نوع BTSها استفاده نشده است، چراکه این نوع سایت‌ها در مواقع افزایش ناگهانی جمعیت در نقطه‌ای خاص صورت می‌گیرد، در حالی که افزایش مشترکان در کل استان مازندران صورت می‌گیرد و نقطه‌ای خاص مد نظر نیست.
مدیرعامل شرکت مخابرات استان مازندران، با اشاره به افزایش BTS ثابت در این استان گفت:برنامه توسعه ادامه دارد و تا آبان ماه بالغ بر200 سایت BTS در فاز توسعه سه پلاس راه‌اندازی خواهد شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.